رهارها، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان شیماو باباحسین

بعد مدت ها سلام

1394/4/21 19:23
نویسنده : شیما
30 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ببخش که نتونستم خاطره این چند ماه دورانی که تو شکم مامانی بودی رو برات بنویسم مامانت خیلی تنبل عزیز دلم بعد از این که فهمیدیم دختری من وبابایی برات اسم رها رو انتخاب کردیم هر دو تامون این اسم و دوست داشتیم البته من اسم نورا رو هم پیشنهاد دادم ولی بابایی اصرار داشت اسمت و رها بزاریم توی این دوران دخمل خوبی بودی واصلا مامان واذیت نکردی فدات شم هر روز صبح با تکونا ولگدات از خواب بیدار میشدم ولی توی این دوران بابایی زیاد پیشم نبود وشبا دیر وقت از سرکار بر میگشت منم بیشتر وقتا خونه مامان جون وباباجون بودم مامان جون وبابا جون خیلی برات زحمت کشیدن من ودکتر وسونوگرافی  میبردن دست گلشون درد نکن آرامماه اخر سخت ترین ماه بود خیلی سنگین شده بودم دیگه نمی تونستم تکون بخورم شبا نمی تونستم بخوابم وبه زور خودم تکون میدادم ولی وقتی بهت فکر میکردم همه این سختی ها برام شیرین بودبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)